Çocuk Oyun Karakterleri

Pepee

Bir akşam işten yorgun argın eve gelmiştim.Çantamı bırakıp üstümü değiştirmeden hemen mutfağa koştum çünkü çok acıkmıştım mutfakta ne varsa silip süpürdüm.ve ondan sonra oğlumu görmek için Oğlumun odasına çıktım ve kapıyı tıkırdatıp odasına girdim ona baktığımda televizyonda pepe adlı çizgi diziyi seyrediyordu. Minik Ağzıyla dedi ki baksana baba diyerek çizgi diziyi gösterdi ve onun yanına oturdum çizgi diziyi birlikte izledik.


Bakugan

Bir zamanlar 7 yaşında bire giden hayatın farkında olmayan bir çocuktum o zamanlar hayat toz pembe idi.çizgi filmler seyreder Körebe saklambaç gibi oyunlar oynardık en sevdiğim çizgi filmde bakugandı en sevmediğim çizgi film ise herküldü.şarkılar dinlemeyide severdim o zamanlar örneğin Michael Jackson ve Çocuk şarkıları dinlerdim ve başkasından hikaye dinlemektende hoşlanırdım.


Kayu

Yeğenimin vazgeçilmez kanalı yumurcak tv idi.oradaki çizgi filmleri çok severdi.özellikle kayu adlı çizgi diziyi seyrederdi kayu adlı çizgi kahramanın kel olması yiyenimin çok hoşuna giderdi adeta kayu gibi olmak isterdi saatinin bile unutmadı 12.45 12.45 der dururdu.ve büyüyünceye kadar bu çizgi filmden vaz geçmedi.





Winx

Bir gün iş yerinde çay içiyordum benim yanımda çalışan çırak 5-10 dk Sonra gazeteyi getirdi gazetenin sayfalarını teker teker okumaya başladım bir sayfasında winx adlı bir çizgi film dek geldi ben Çizgi filmleri sevmediğimden hemen o sayfayı çevirdim ve diğer sayfaları okumaya devam ettim