Çizgi Film Kahramanları #2



BARBİE

Genelde kız çocuklarının çok sevdiği bir çizgi film kahramanıdır . Ayrıca çok sevdikleri oyuncaklardır. Barbie karsı farklı bir ilgi göstermektedirler. Barbie oynamaktan çok çok zevk alırlar.

CAİLLOU

Küçük çocukların çok sevdiği çizgi film kahramanıdır. Kel kafasıyla çok dikkat çekmektedir . Kel kafasıylada çok çok dalga geçilmiştir . Aslında onun kel kafasının bir anlamı vardır. Lösemili çocuklara moral açısından yapılmıştır. Bence çok anlamlı bir çizgi film çocukların vazgeçilmez kahramanı..

ANİMASYON

Biz iki kardeşiz ailede ben en büyüğüm. Kardeşim 12 yaşında okullarında sinemaya gitmişler. Gelince bana anlattı. Film bir animasyon filmiydi. Çok eğlenmişler. Bana anlattı . Bende gerçekte o filmi çok merak ettim . Bende o filmi izlemek istedim . Zaten daha sonra izleme şansım oldu ve kardeşimin anlattığı kadar vardı .

MİKİ FARE

O gün teyzemin işi vardı . Teyzemin küçük kızı evde tek kalıyordu . Benden ona bakmamı rica etti bende kıramadım. Kuzenim 3 yaşında onu avutmanın tek yolu çizgi film izletmekti. En sevdiği çizgi film miki fareydi. Birlikte izlemeye karar verdik. O çizgi filmi izlerken kendinden geçmişti doğruyu söylemek gerekirse benimde ondan farkım yoktu .

Yukarıda sizlere çizgi film kahramanları ile ilgili bilgiler vermeye çalıştık.