Çeşitli Oyunlar #2

BEDAVA OYUNLAR
Eve geldiğimde kardeşim bilgisayarın başındaydı. Napıyorsun demeye kalmadan abi bana bedava oyun açarmısın diyerek bana ricada bulundu, ve bende hemen bedava oyun oyna linkine tıklyarak ona bedava oyun açmış bulundum . Ve bilgisayarın başından çekilerek oyun oynamasına izin verdim oda sağol abi diyerek Teşekkür etti .


BALON PATLATMACA
Sahilde gezerken biraz ilerde sıralı balonlar gördüm ve anneme dönerek:anne neden bu balonları patlatmıyoruz diyerek balonların sıralı olduğu yere doğru gittik. Annem adama dönerek 1 adet balon patlatmak istiyoruz dedi adamda tabi hanımefendi diyerek bize bir balon verdi .Bende elimdeki iğneyle balonu patlattım.Ve annemle beraber güldük ve yola devam ettik .


KORKU OYUNLARI
Korku oyunları ne demek biliyorum. Korku,aksiyon,adrenalin bunların hepsi korku oyunlarının içinde bulunuyor. Korku oyunları aynı korku filmleri gibi beni etkiliyor. Korku demek hayattan eser alınmış bir parçadır. Ben korkuyu adrenlini ve aksiyonu seven biriyim.Sizede zombi oyunlarını tavsiye ederim.