Bedava Oyunlar #2

Bedava oyunlar
Bir internet sitesinde gezinirken bedava oyunlar diye bir kısım gördüm tabi bende hemen atladım girdim bir baktım çok güzel oyunlar hemen oynamaya başladım. her okuldan sonra durmadan oradan oyun oynuyordum. Bir iki hafta sonra internet faturası geldi birde baktı ki internet parası baya bir kabarık o gün ailem beni oturma odasına çağırdı. ben gitmekten korkuyordum gittim babam bana hesap ver dedi bende babama olanların hepsini anlattım. saten benim babamda bilişimci biliyor musun babam dedi bu internet sitesine dava açlım dedi bize fatura olarak gelen paranın 1 katını bız tazminat olarak aldık.

Oyun Blogu

Ben Her zaman ki gibi internetten oyun oynuyordum oynadığım oyunun yanında oyun blogu diye bir şey vardı gittim ben oraya tıkladım.tıklamamın sebebi oyun blogu ne demek olduğunu bilmiyor olmamdı.Girdim oraya karşıma oyun lar çıktı oyun blogu oyun demek sanıp tıkladım bir baktım ki benim bilgisayar kafayı yedi dalga dalga aşağıya iniyordu görüntü sonra bilgisayara kara ekran girdi.Bende içimden dedim ki sanırım oyun biraz buyuk bi oyunun bilgisayarım kastı düsündüm 10 dakika geçti hale açılmadı sonra babama dedim babam bana bağırdı. Sadece bağırmakla da kalmadı çıkardı kemeri çat çut diye vurdu yok len yalan attım. Babamın kemeri yok çünkü babama göre kemer yok babam 235 kilo onun sadece 1 kemeri var oda özel günlerde takıyor normalde belini urganla bağlıyor beni kemer değildi urganla dövdü.

Komik Videolar

Ben Yine Normal Bir günde Komik Videolar İzliyordum bir baktım ki komi videolar sitesi hacklenmiş. Bu durum benim moralimi çok bozdu.ben her gün 5 komik video izlemesem ben kötü olurum beni m acil video bulmam gerekirdi birden aklıma bir şey geldi benim çatlak kuzenimin bir videosu vardı adı yunuslardı. Kuzenimin elinde oyuncak bir yunus vardı atıp duruyordu unuslar unuslar bulata kadar uçarlar diyip duruyordu ben de tabi şimdi ergenim ya artık bende bir tavır o videoyu alıp internete koydum bir baktım ki tık rekoru kırmış hani baz kanallarda tık rekor kıranlar falan diye bazı videoları gösteriyorlardı bir baktım benim video televizyonda annemler bir anda ban bir baktı ablam arkamdan bir terklik fırlattı bende koşturdum odama kilitledi kendimi sonra eniştem beni aradı tabı ben üç buçuk atıyorum.ne yapacağımı bilemedim.açtım eniştem bana sövdü bende ona sövdüm.sonra babam geldi kapıyı kırdı birde benim çenemi kırdı.